1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2973577

Sv: Apropå nånting...
Inte helt oväntat...

"Timrå IK meddelar att Helene Ersson nu tillträder som permanent VD och Klubbchef. Helene har under de senaste tre månaderna haft rollen som tillförordnad VD, och kliver nu in i uppdraget fullt ut."

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Redax 2: När man läser hennes CV så känns det som en oerhört bra rekrytering! Må hon bli långvarig bara!

Sv: Apropå nånting...
Redax 2: Jag tror det är bra nyheter för oss. Vi behöver kontinuitet men såklart också kvalitet.

Sv: Apropå nånting...
Redax 2: Känns ju spontant som att hon borde kunna göra uppdraget bra. Dessutom har hon väl god kontakt med styrelsen sedan hon suttit där.

Återstår ju att se vart klubben tar vägen nu med framtiden :D

Gällande tränarnamnen så har väl också Stridh sagt att han är helt fine med att köra andra fiol i ett lag också, det finns inget krav ifrån hans sida att vara huvudtränare.

Tycker både Filander och Tuurala känns som spännande namn :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer