Redax 2: Känns ju spontant som att hon borde kunna göra uppdraget bra. Dessutom har hon väl god kontakt med styrelsen sedan hon suttit där.
Återstår ju att se vart klubben tar vägen nu med framtiden :D
Gällande tränarnamnen så har väl också Stridh sagt att han är helt fine med att köra andra fiol i ett lag också, det finns inget krav ifrån hans sida att vara huvudtränare.
Tycker både Filander och Tuurala känns som spännande namn :)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Återstår ju att se vart klubben tar vägen nu med framtiden :D
Gällande tränarnamnen så har väl också Stridh sagt att han är helt fine med att köra andra fiol i ett lag också, det finns inget krav ifrån hans sida att vara huvudtränare.
Tycker både Filander och Tuurala känns som spännande namn :)