Håkkybåkky: Östman känns som ett big NO för mig. Haft 100ggr bättre förutsättningar att sätta defensiven i LHC, än Filander hade med sitt lagbygge i Oskarshamn. Men misslyckats fatalt.
Tänker eftersom snacket är lite om osäkerheten om Filander kan sätta en defensiv alltså.
Som du säger så är Tuurula spännande. Men samtidigt också rätt obeprövad.
Känns som han skulle kunnat gå som assisterande eller nått i ett SHL lag. För att "se och lära" litegrann.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Haft 100ggr bättre förutsättningar att sätta defensiven i LHC, än Filander hade med sitt lagbygge i Oskarshamn.
Men misslyckats fatalt.
Tänker eftersom snacket är lite om osäkerheten om Filander kan sätta en defensiv alltså.
Som du säger så är Tuurula spännande. Men samtidigt också rätt obeprövad.
Känns som han skulle kunnat gå som assisterande eller nått i ett SHL lag. För att "se och lära" litegrann.