1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2973592

Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Östman känns som ett big NO för mig.
Haft 100ggr bättre förutsättningar att sätta defensiven i LHC, än Filander hade med sitt lagbygge i Oskarshamn.
Men misslyckats fatalt.

Tänker eftersom snacket är lite om osäkerheten om Filander kan sätta en defensiv alltså.

Som du säger så är Tuurula spännande. Men samtidigt också rätt obeprövad.

Känns som han skulle kunnat gå som assisterande eller nått i ett SHL lag. För att "se och lära" litegrann.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Ju mer positivt vi skriver om Filander och Tuurula ju mer kommer vi jinxa att det blir dem. Kommer bli Karlin med Jönsson som ass

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer