1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2973656

Sv: Apropå nånting...
DrCox: ja är inte omöjlig för karlin i grunden eftersom han är en taktiker o precis en sån som med mindre medel kan åstadkomma mer än va ja tror t ex en sån som jörgen eller hellqvist kan. egentligen en sån timrå behöver då vi länge aldrig kommer ha ett lag som varken är dyrast eller mest skickligt. ja har alltså väldig respekt för karlins hockeykunnande.

men de tar emot för mycket att han i hjärtat är supermodoit så kommer nog aldrig funka.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Hahaha! Ja du ser vad olika man kan tycka! Jag tycker att han verkar vara en tjurig och butter jäkel, som tycker att motståndarna och världen i övrigt ska anpassa sig till honom och hans synsätt! Som tur är så kommer vi aldrig få veta vem av oss som har rätt! 😄

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.