Det är lustigt ändå att många av de som dansade i ingångarna även hoppade i trapporna i våras.
När ska vi få se en kille i kort trikåkjol och snäv tröja då som damerna på läktaren kan få vila ögonen på? Eller räcker det med svettiga spelare med mycket utrustning på isen för dem?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
När ska vi få se en kille i kort trikåkjol och snäv tröja då som damerna på läktaren kan få vila ögonen på? Eller räcker det med svettiga spelare med mycket utrustning på isen för dem?