jk: Lite kul är det ändå att Tommys fru bor i Timrå med honom, åtminstone gjorde hon det i höstas enligt STs hemma hos-reportage. Men skicklig gissningslek från Sportbladets håll, varenda hockeymedia har hängt på.
Knylan: Jo, frågan är bara vad Nubben syftade med att han har långt hem till familjen i Karlstad. Har också för mig att jag läste att frugan skulle vara kvar i Karlstad, eller har varit. I nån intervju med TS under säsongen.
Men ja, gällande Aftonbladet. De har inte jättekoll alla gånger(rätt ofta).
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.