I enlighet med arenan så är inte allt riktigt klart ännu vad gäller danser m.m. för tjejerna. Eftersom det inte handlar om Strimmorna så är det ju från "scratch" igen på den fronten. Pompomsen är också på väg (är ju trots allt lite organisationsmiss från Träningsverket).
För många av tjejerna som var med och dansade igår var det första gången i ishallssammanhang, vilket säkert medförde rampfeber för flera. Men ge dem några matchers rutin så blir det här säkert bra.
Vidare så ska tjejerna inte bara dansa utan även sälja matchprogram, hjälpa till vid kiosker och dylikt. Tanken är att 15 tjejer per match ska närvara i arenan.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I enlighet med arenan så är inte allt riktigt klart ännu vad gäller danser m.m. för tjejerna. Eftersom det inte handlar om Strimmorna så är det ju från "scratch" igen på den fronten. Pompomsen är också på väg (är ju trots allt lite organisationsmiss från Träningsverket).
För många av tjejerna som var med och dansade igår var det första gången i ishallssammanhang, vilket säkert medförde rampfeber för flera. Men ge dem några matchers rutin så blir det här säkert bra.
Vidare så ska tjejerna inte bara dansa utan även sälja matchprogram, hjälpa till vid kiosker och dylikt. Tanken är att 15 tjejer per match ska närvara i arenan.
Blir säkert bra det här, eller hur?!