Hassebo: Funderingar behöver ju inte nödvändigvvis ses som kritik, speciellt om frågorna känns befogade, egentligen med all rätt, eftersom många kanske aldrig satt sin fot i arenan förrän igår kväll.
Då kan ju en och annan fråga t.o.m kännas naturlig att ställa till folk som vet...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Då kan ju en och annan fråga t.o.m kännas naturlig att ställa till folk som vet...