RöDa BaSkErN: De första cheeleaders som dansade i Ladan - om jag minns rätt - var väl AIK:s "Guldvippor" som hyrdes in några matcher inann Strimmorna bildades? Så det finns lite tradition med Guld o Svart i Ladan oxo.
Jag har alltid tyckt att Strimmorna var bra och att Cheerleading har sin givna plats i upplevelseprodukten Hockeymatch. Hoppas att Träningsverkets tjejer når samma standard som Strimmorna med lite mer träning och rutin.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag har alltid tyckt att Strimmorna var bra och att Cheerleading har sin givna plats i upplevelseprodukten Hockeymatch. Hoppas att Träningsverkets tjejer når samma standard som Strimmorna med lite mer träning och rutin.
[bild]user.tninet.se/~vls435l/mc2.jpg[/bild]