1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 297553

Sv: Cheerleaders
RöDa BaSkErN: De första cheeleaders som dansade i Ladan - om jag minns rätt - var väl AIK:s "Guldvippor" som hyrdes in några matcher inann Strimmorna bildades? Så det finns lite tradition med Guld o Svart i Ladan oxo.

Jag har alltid tyckt att Strimmorna var bra och att Cheerleading har sin givna plats i upplevelseprodukten Hockeymatch. Hoppas att Träningsverkets tjejer når samma standard som Strimmorna med lite mer träning och rutin.

[bild]user.tninet.se/~vls435l/mc2.jpg[/bild]

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer