RöDa BaSkErN: läser att många är besvikna på våra/era cheerleaders, talade med en av tjejerna efter matchen, påtalade att de inte syntes där i glöggen, de vart liksom en i mängden,om de ska synas måste det till ett drapperi bakom de isåfall.undrade också varför de inte stog i trapporna.. svaret jag fick var att de var alldelens för brant att dansa i.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
talade med en av tjejerna efter matchen, påtalade att de inte syntes där i glöggen, de vart liksom en i mängden,om de ska synas måste det till ett drapperi bakom de isåfall.undrade också varför de inte stog i trapporna.. svaret jag fick var att de var alldelens för brant att dansa i.