1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2976727

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Jag tycker det skulle vara väldigt dålig spelkänsla från alla parter ifall det blir Karlin. Samtidigt så vet man ju aldrig med den gode Nubbiz. men jag tror däremot att budgeten kommer spela in ganska stort när det väl väljs ett namn. t.ex av de som finns på STs lista tror jag direkt man kan stryka Filander, Jönsson och säkert någon fler pga Nubben inte kommer vilja lägga de pengarna på en tränare.

Sen ska man väl inte fastna för hårt i STs lista när man spekulerar, förhoppningsvis har väl rekryteringsgänget lite bredare tänk än så. Lär också vara många fler som fått kicken innan säsongen är över.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
NickNack: Jönsson har ju dessutom garanterad lön från FBK i 3,5 år till, ska väl mycket till innan han bryter en sådan förmån.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.