Niikeliito: Jag tycker det skulle vara väldigt dålig spelkänsla från alla parter ifall det blir Karlin. Samtidigt så vet man ju aldrig med den gode Nubbiz. men jag tror däremot att budgeten kommer spela in ganska stort när det väl väljs ett namn. t.ex av de som finns på STs lista tror jag direkt man kan stryka Filander, Jönsson och säkert någon fler pga Nubben inte kommer vilja lägga de pengarna på en tränare.
Sen ska man väl inte fastna för hårt i STs lista när man spekulerar, förhoppningsvis har väl rekryteringsgänget lite bredare tänk än så. Lär också vara många fler som fått kicken innan säsongen är över.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sen ska man väl inte fastna för hårt i STs lista när man spekulerar, förhoppningsvis har väl rekryteringsgänget lite bredare tänk än så. Lär också vara många fler som fått kicken innan säsongen är över.