-Sputnik-: Vi ska int ha Karlina även om ja tyckt omm honom när ja döm honom i Västervik... Int heller ska vi like som Modoliderna ha nu... Vi ska ha en trän mä rutin å somm kann ännra förutsättningar i en match somm håll på att gå i stöpe!!! Nicht Uffe Taavola hell..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Int heller ska vi like som Modoliderna ha nu...
Vi ska ha en trän mä rutin å somm kann ännra förutsättningar i en match somm håll på att gå i stöpe!!!
Nicht Uffe Taavola hell..