-Sputnik-: Kan bara instämma på det du skriver. Känns som att spelarrådet är mån om att man inte plockar in vem som helst heller.
Han pratar ju också om att bygga inför framtiden, då måste man ju verkligen ta in en tränare som vill spela den hockey som Timrå vill stå för. Oerhört intressant att se vem det blir.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Som det låter så lär det bli en tränare utifrån och inte nån vi redan har i staben, om man läser mellan raderna vad som sägs?