1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2977643

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: japp. Jag refererade till tiden i Timrå dock. Men i Oink hade han också en bra halva.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Att Karlin äns nämns gör mig riktigt jäkla bedrövad, tycker han visat att han inte håller på shl nivå, samtidigt har vi hans uttalande om att han inte kunnat tänka sig träna Timrå, känner vi nubben rätt så är detta just vad som kommer hända dock 😔

Jag står med mitt Timrå i alla väder, men som sagt om Karlin blir tränare för Timrå så kommer det vara en extremt mörk period, och en totalt fel rekrytering.

Så snälla nubben avfärda denna pizzabagare/busschaufför omgående

Sv: Silly Season 2026-27
Dä ä klart rabbuslingar å ge rabbuslingen chans för fan innan vi ha facit i hann!!
Wi gav Montana å Perrapöjken chans!!
OM dä ä sant????
Uppladdat:

500x0-screenshot20260128134012facebook.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.