1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2977668

Sv: Silly Season 2026-27
Nubben gör det ju kanonbra och ska vara kvar. För han är så viktig för oss. Vi klarar oss verkligen inte utan honom tydligen. Så Karlin är väl en skitbra värvning. Eller vad säger alla som alltid försvarar Nubben?

Jag har alltid gillat Karlin som person. Men vet inte om han är bra nog som tränare då han varit i västervik, mora (sparken) och modo (sparken) tre lag jag bryr mig noll om

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Gathlopp: Okej, du slår alltså fast att Nubben har eller kommer att värva Karlin. Ja, är det så det blir så är jag heeelt med på att det är ett misstag och att Nubben borde ha ersatts väldigt snabbt.

Skulle denna information trots allt inte stämma så får du stå där.... lite skamsen, när ett försök till smutskastning visar sig vara en anka. Vi får se.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.