1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2978162

Sv: Silly Season 2026-27
Gathlopp: Klas Dahlbäck hade ju suttit fint.

Men verkar dessvärre vara klar för Malmö till nästa säsong.
Läste nån intervju att de byggt hus där och att de skulle bosätta sig i Malmö när de lämnar Schweiz efter denna säsong.

Men på tal om spelare in så vore det väl bra med att få en tränare klar så snabbt det går.

Det känns väl inte helt optimalt om Nubben och sportgruppen redan spikat lagbygget utan att kommande tränare fått vara med och önska något kring kommande säsong.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: min topp 3 av kända rimliga namn är
Filander
Östman
Tuurala

Någon av ovanstående så blir jag mer än nöjd och kan andas igen.

Botten tre som jag aldrig någonsin vill se i Timrå är
Jönsson
Eriksson
Stråhle

Montén tänker jag inte ens ha på en lista. Kan aldrig vara sannolikt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.