Smörgåsen : Inget är väl spikat. Men utgår bara för vad som spånats i media på olika håll.
Där det sagts att backsidan är spikad. Men det kan ju vara så att man bara antar det i och med att det är 8 backar i antalet med Barkemo och Hallquisth.
Men i min bok så finns det väl rätt stor risk att nån av dom 2 lånas ut. Och då står vi ändå där med 7 backar. Vilket i teorin inte alltid kommer vara 7 st med skador som lär uppkomma.
Så nog borde vi gå in i säsongen med 9 backar. Alltså 3 nya backvärvningar. Där en bör vara en mer "rutinerad" än Barkemo och Hallquisth. (Läs gärna spets)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Där det sagts att backsidan är spikad.
Men det kan ju vara så att man bara antar det i och med att det är 8 backar i antalet med Barkemo och Hallquisth.
Men i min bok så finns det väl rätt stor risk att nån av dom 2 lånas ut. Och då står vi ändå där med 7 backar. Vilket i teorin inte alltid kommer vara 7 st med skador som lär uppkomma.
Så nog borde vi gå in i säsongen med 9 backar. Alltså 3 nya backvärvningar. Där en bör vara en mer "rutinerad" än Barkemo och Hallquisth. (Läs gärna spets)