1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2978212

Sv: Silly Season 2026-27
J.J i kassen.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Nej Johansson

Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: Varför envisas man med Pääjärvi med Lander och Hartmann? Dags att ändra där nu. Sätt in Heikkinen där istället.

Dahlén - Pettersson - Genborg
Hartmann - Lander - Heikkinen
Walli - Eriksson - Lundmark
Pääjärvi - Westfält - Lilja

Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: Ja men GRATTIS Skellefteå då för i helvete. ÄR det inte lika bra vi lämnar WO och skiter i att åka upp medan vi ändå är i gång och ger dem handikap? Med Juel i högform hade vi kanske kunnat råna dem men JJ kommer väl göra en habil insats men släppa en 2-3 tagbara och vår inneffektivitet lär ju inte skapa mer än 1 MAX 2 mål framåt. Ursäkta om jag inte direkt är Peppiga Pia här men det känns som man sett det så många ggr förr att man redan vet hur denna match slutar

Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: "J.J i kassen."

Hahahahaha, Juel gör en jävla bra match senast, jävla idiotcoaching. Motiverande som målvakt, förlorar man så byter man, hur bra man än spelar, typ.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer