Knylan: Sist blev Lilja-kedjan bänkad dock. Ser inte storheten i den kedjan som alla andra verkar göra. Den var som bäst i matcherna mot Leksand, Djurgården, Örebro och Rögle, men då med Levinsson som center. Jaja.
Axel Sundberg i Malmö, skulle det vara nåt? Funderar på om jag ska göra en insats där isf, fick veta att hans mamma är mina barns rektor på Kyrkmons skola i Njurunda. Kändes otippat
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer