1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2978338

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Hej vad det går… bra tempo. Men det är ju vad jag tycker.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Jag tycker tempot är bra men passningarna är sådär så spelare som. Walli, Lundmark, Genborg och Heiki som har bra fart på benen får inte riktigt ut det i spelet.

Men jobbet är bra!


FYYYYYYY FAN VILKEN JÄVLA SKAM!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Fritt fram att ta sig in i våran zon. SKE behöver inte ens anstränga sig. Nåväl att vi "håller dem på utsidan" än så länge, men tror inte det håller hela matchen.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Slakt fanskape i båse...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.