1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2978423

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Modano: det är inte oflyt för JJ. Det är en klassisk tavla och inget annat. Bara JJ som gör sånt. JJ behöver perfekt försvarsspel för att vara bra.
Dessutom ger han returer rakt ut i slottet hela tiden. Just nu är han inte SHL-nivå. Tyvärr. Men Juel blir utbytt mot JJ för minsta lilla.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Joslan00: Nej det är ingen tavla. Inte på långa vägar. I så fall har du en väldigt underlig definition av målvaktstavla. Hade pucken gått direkt på mål hade det möjligen varit en halvtavla, men nu styrs den ju från kort avstånd.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.