Till alla idioter som kritiserar Johansson vad än han gör kan dra åt helvete hur många poäng har han inte stulet åt oss då ????, Vi har inte spelat i SHL utan han men många glömt Djurgården 4 raka bla
Modano: Jag skulle gissa på att Johansson just nu ligger minus på "stulna-poäng-kontot". Han har ju trots allt gett bort 4 poäng till Djurgården och inte stått för någon övermänsklig match den här säsongen.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer