Vart kan man anmäla sig som frivillig till att ta över då ? Faan det där skulle man ju greja lätt... Skämt & sido undrar vem som tar över ? Sandlin ? Slettvold ? Hoppas att det blir en elak jävel i allafall som kan få lite tåga i laget.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Faan det där skulle man ju greja lätt...
Skämt & sido undrar vem som tar över ? Sandlin ? Slettvold ? Hoppas att det blir en elak jävel i allafall som kan få lite tåga i laget.