jk: Jag önskar att JJ är mer vaken på 1-0 men där styr ju Sundin lika bra som Djuse…
Den sitter perfekt i höjd och perfekt vid stolpen.
Sjuka jävla mål!
Hartmanns reaktion är olycklig men samma där helt sjuk att den sker! Didde har haft ett par sådana med där han måste tänka på sin vinkel för det är lätt hänt!
JJ kan väl knappast lastas!
Det är sjuka jävla idiot mål!
Landers var iaf riktigt snygg och riktigt viktigt och helt rätt i tiden!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Den sitter perfekt i höjd och perfekt vid stolpen.
Sjuka jävla mål!
Hartmanns reaktion är olycklig men samma där helt sjuk att den sker! Didde har haft ett par sådana med där han måste tänka på sin vinkel för det är lätt hänt!
JJ kan väl knappast lastas!
Det är sjuka jävla idiot mål!
Landers var iaf riktigt snygg och riktigt viktigt och helt rätt i tiden!