RR: Instämmer i ditt tack till Peo. Tycker att supporterklubben bör visa sin uppskattning i form av nån gåva till peo (Blomma etc) Han har ju trots allt gjort en hel del genom åren i Timrå och är en starkt bidragande orsak till att vi är där vi är (i elitserien).
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han har ju trots allt gjort en hel del genom åren i Timrå och är en starkt bidragande orsak till att vi är där vi är (i elitserien).