1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2980098

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Juel bör få höjd lön..han bär laget på sina axlar nu. 17 - 4 i skott till rögles favör ..

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Karlsson74: till och med Timrå håller med dig om det.

Därför lämnar han.

Vi har inte råd med honom.

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Timrå får PP. det enda skott som avlåsssats var mot Juel..
Avgrundsdjupt dålig prestation så här långt.

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Men det är PP era jävla nötter...

Vad i helvete är det för fel på detta lag?

Är det något som gör att dom hatar varandra så fort dom åker buss/flyg tillsammans eller vad är det?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.