Inte hade man trott på att vi skulle ha säsongens svagaste period efter moralsegern mot fbk där man vände 0-2 till 8-2 fast allt gick emot oss. Bland det svagaste respons jag sett en grupp ha på något så bra. Bedrövligt.
Högst intressant att man kollektivt tar med sig från FBK matchen att det alltid finns någon annan som kan ta jobbet så en knackning på 2 meter kommer alltid vara det enda var och en måste bidra med varje match…
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer