1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2980473

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Smörgåsen : Du har självklart rätt nu.

Från och med idag bör vi aldrig se något gott dom jävla soporna gör!

Från och med nu skriver vi alla här i forumet bara hur värdelösa dom är!

Hemma i SCA ser vi alla till att bua och vissla när dom soporna med Lilja i spetsen rör pucken!

❤️Hardegård! Bästa rekryteringen!

För fan smörgåsen…
Misslyckade i förhållande till vad?
Att vi tappade sportschefens son som i NHL tjatar mot 40+ poäng?

Hållander som etablerade sig i en första kedja med Crosby och Rust i NHL?

Kan det vara så att dom du identifierar som vurmare för dessa sopor som förnedrar föreningen bara genom att andas, försöker hitta något som är progressivt istället för som Timrås spel idag, fullständigt miserabelt?

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Lite omvaskat iaf. Det är bra

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Söderöver: Misslyckade för att ingen av dom har blivit bättre än där dom var senast. Dom är inte bra helt enkelt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.