Ja nu har han väl vad jag förstått inte slutat än, Men ställt sin plats till förfogande, vilket är klokt att han själv gör det kan även få spelarna att vakna,,,,,,
Man kanske ska ta över,,,,,,,,,,,,,
Men det visar på kurage och kännsla att göra det och det ska han ha en stor eloge för, och utan Peo hade vi fortfarande harvat i AHL,,och speckulera efter ny tänkbar tränare ska jag inte göra,,,
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Man kanske ska ta över,,,,,,,,,,,,,
Men det visar på kurage och kännsla att göra det och det ska han ha en stor eloge för, och utan Peo hade vi fortfarande harvat i AHL,,och speckulera efter ny tänkbar tränare ska jag inte göra,,,