Villervalla: just din attityd som gör att vi Timrå aldrig kommer att bli ett lag att räkna med 😔 vi måste tro och förlorar vi supportrar så är det över!! Se på andra skitlag så fyller dom hallarna trots piss men dom sluter upp iaf, inte ja men nu möter vi Malmö en tisdag bla bla…i med och motgång vart finns de här hos oss i Sundsvall/Timrå!? Många oförstående håller på andra pisslag trots hemmahörande här i vårt distrikt!! Sjukt och möter många såna dagligen🫂 Nu sluter vi upp som supportrar och stöttar i alla lägen oavsett det just nu pissiga på isen!! Vi ska iallafall överleva denna säsong i SHL!! Sen måste Kapanen/Jokinen V2 in i föreningen annars lever tyvärr på lånad tid😔
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.