På torsdag har jag med mig lite kunder mot LHC. Alla matcher kommer att vara viktig nu, men denna känns extremt viktig! Hoppas innerligt att Wedda och Levinsson är tillbaka.. jag orkar fan inte höra TS säga att det är små marginaler i den här ligan en gång till.
Ska han yppa marginaler en gång till så är det för att vi VANN med stora marginaler idag.
Med detta bedrövliga bortaspel så har vi ju inte i ett slutspel att göra oavsett. Men gud ge oss frid, pallar inte mer elände med ett kval till!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.