1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2981763

Sv: Apropå nånting...
John Cena: Det är OK att man spelar en spelare i en topproll om han platsar i en topproll. Jag kan fatta att man ibland av vissa skäl envisas med att spela en högavlönad spelare i en topproll även om han spelar som en kratta. Jag gillar det inte men jag kan ha viss förståelse att andra faktorer ligger bakom.

Vad jag inte fattar är varför man spelar en spelare som inte platsar i en topproll när spelaren inte är tilltänkt för det.

MEN innan jag blir arkebuserad av nån som påpekar att hans istid är minst i laget så kanske vi måste fråga oss om detta med Pääjärvi i en topproll bara är en pappersgrej? Dvs man startar så men sett till istid spelar man ändå inte så?

Försöker bara vara lite nyanserad i denna diskussion

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Enklast vore väl om klubben bara listade matchtruppen och inte formationerna på förhand. Då tror jag fler skulle få upp ögonen för hur mycket som händer under en match. Två målvakter, 20 utespelare. Sen får man lista ut resten själv.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer