RYGG HANS: Pettersson är ju kvar nästa säsong? Vad menar du med ”utan 14”?
Varför skulle vi inte ha råd med att inte betala honom den lönen? Tror du det finns andra klubbar som kommer slänga upp samma lön? Eller ens i närheten?
Han köper nog själv att gå ner ett bra hack i lön, är min gissning, och kan inte se några argument för att vi ska fortsätta betala honom den lönen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Varför skulle vi inte ha råd med att inte betala honom den lönen? Tror du det finns andra klubbar som kommer slänga upp samma lön? Eller ens i närheten?
Han köper nog själv att gå ner ett bra hack i lön, är min gissning, och kan inte se några argument för att vi ska fortsätta betala honom den lönen.