0tto: "kan inte se några argument för att vi ska fortsätta betala honom den lönen." Där har du en.
Gör han, som jag skrev, runt 40 matcher nästa säsong och bidrar i vanlig ordning så har vi inte råd att inte erbjuda en förlängning med skälig lön. Såna spelare växer inte på träd och vi är inte den mest attraktiva klubben för spelare på det hyllplanet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Gör han, som jag skrev, runt 40 matcher nästa säsong och bidrar i vanlig ordning så har vi inte råd att inte erbjuda en förlängning med skälig lön. Såna spelare växer inte på träd och vi är inte den mest attraktiva klubben för spelare på det hyllplanet.