1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2985355

Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Pengar ska väl inte vara något problem iaf. Dahlén och EP frigör ju bara dom två över 600k i månaden. Lägg till Pilö, Nässén, Boyce, en färre tränare osv. Nubben har hittat spets i Hanzl och Rattie förut, utländska spelare bryr sig sällan om vilken klubb dom hamnar i. Så nog fan kan vi locka hit bra spelare allt. Upp till Nubben/sportråd att visa att dom kan hitta rätt spelare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Helt klart borde pengar till ersättare finnas både på forward och backsidan.
Skit i helsvenska spåret nu som bara kommer resultera i breddspelare och satsa på importerad spetskvalite ...... samt en tränare med ambitioner om att ta klubben framåt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.