Gathlopp: Ja, oavsett vad Jokinen uträttade. Så kan man ju inte blunda för att han kom in med en skaplig hype och satte oss på kartan. Vi har som sagt honom att tacka för Freij, Eriksson och Genborg till exempel.
Annars hade vi nog fortsatt varit laget som fått sålla ur andrahandssorteringen gällande lovande spelare.
Kan vi bara rida vidare på detta nu så är mycket vunnet. Att just Freij, Genborg och Eriksson banar vägen för fler lovande talanger.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.