+ 3
Inlägg: 2985496
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9374}: Trodde det fanns utrymme i budgeten om både Dahlén och Pettersson drar med mellan 600' och 650' i månaden. Borde nästa gå att få 3 skapliga forwards för den summan. Eller sitter du på andra uppgifter? Sen har vi Nässéns, Pilös och Erixons löner på det. Ytterligare säkert 600'-650' i löner.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{9374}: Så Emils lön räcker inte för att få hit en spelare som kan göra ca 40 poäng?
+ 3
Svårt att få hit en som producerar som Emil med TIK:s katastrofala ekonomi. Sen ska Dalle också ersättas.