1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2985832

Sv: Apropå nånting...
Wedda safe – total lycka
Barre out – total olycka

Nu är det dags för Nubben och sportrådet+Kimmo att visa handlingskraft. Vi behöver inte bara en kropp, vi behöver någon som förstärker. En forward som går direkt in på två kedjor, en forward som kan göra skillnad. Vet att det är att gapa efter mycket men med ett brett kontaktnät kan man hitta rätt till rimlig peng. Ett alternativ som bör vara aktuellt är att undersöka lån/hyra av spelare och då är det till att rota i Liiga.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Nu kör vi!
Uppladdat:

500x0-30a95758-a88e-4947-a54b-6427da74b0e0.png


Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Har Kimmo nåt på lager? Kanske kan "bytlåna" Nässén mot en forward?
Tänker att Nässén ju ändå ska till Finland nästa säsong.

Sv: Apropå nånting...
RYGG HANS: Ja nu får dom visa varför sportrådet finns

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.