+ 7
Inlägg: 2986396
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: jo det är 100% en icke-diskussion. vem vi ersätter boyce med för samma pengar o någon som förmodligen inte kommer vara glad ändå trots att det ev blir bänken massa matcher är petitesser mot vilka beslut som måste fattas på andra positioner.
nej du har fel. boyce ringa lön i hockeysammanhang är inget som kommer påverka spetsen som kommer in. att vi swishade lundmark har med årets budget att göra. boyce kropp ska fortsatt ersättas o det kommer att handla om samma pengar.
nej du har fel. boyce ringa lön i hockeysammanhang är inget som kommer påverka spetsen som kommer in. att vi swishade lundmark har med årets budget att göra. boyce kropp ska fortsatt ersättas o det kommer att handla om samma pengar.
Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Ja problemet är inte Boyce... problemet är att vi bara värvar hans typ av spelare, dvs 3-4:e lina spelare
+ 3
Boyce funkar om man har spets i högsta kvalité. Typ Kapanen, Hållander, Dahlén, Wedin i toppen men sämre i botten. Men vi avvecklar ju all spets vi har och fyller på med fler spelare som är gjorda för en 3/4e lina. Då åker Boyce ut direkt.
Så det är precis tvärtom mot hur du lägger upp det.