+ 10
Inlägg: 2986519
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hört mycket tugg ang boyces vara eller inte. .
Att ha en junior eller någon annan i boyces roll är knappast optimalt ..för er som inte vet är han en kulturbärare både på och utanför isen..En spelare som köper sin roll till 110% utan att gnälla .även när han inte får spela.
Att pendla mellan att gnugga bänk eller inte ens vara ombytt är det få spelare som köper annars. Absolut inte en junis på väg upp.
En junior ska i så fall ha en sån som pääjärvis eller Liljas plats.
Sen hänger inte vår existens efter säsongen 26/27 på om vi har boyce i truppen heller.
Den hänger på hur Dahlen ersätts
Hur ev EP ersätts om han försvinner
Hur man ersätter pilö och nässen... Barkemo, Hallquisth? 🙄
Hur Dichow klarar av att fylla Juels plats ..
Och sist men inte minst ..vilken tränare som kan fylla och ta över Tommys skor..
Att ha en junior eller någon annan i boyces roll är knappast optimalt ..för er som inte vet är han en kulturbärare både på och utanför isen..En spelare som köper sin roll till 110% utan att gnälla .även när han inte får spela.
Att pendla mellan att gnugga bänk eller inte ens vara ombytt är det få spelare som köper annars. Absolut inte en junis på väg upp.
En junior ska i så fall ha en sån som pääjärvis eller Liljas plats.
Sen hänger inte vår existens efter säsongen 26/27 på om vi har boyce i truppen heller.
Den hänger på hur Dahlen ersätts
Hur ev EP ersätts om han försvinner
Hur man ersätter pilö och nässen... Barkemo, Hallquisth? 🙄
Hur Dichow klarar av att fylla Juels plats ..
Och sist men inte minst ..vilken tränare som kan fylla och ta över Tommys skor..
+ 8
1. NY
2. NY
3. EP/NY
4. Wedin
5. Lander
6. Hartmann
7. Eriksson
8. Genborg
9. Heikkinen
10. Walli
11. Lundmark
12. Pääjärvi
13. Westfält
14. Lilja
15. Levinsson
16. Boyce
Kan inte hitta ett vettigt argument för att Boyce ska stanna om vi inte gör oss av med 1-2 spelare på kontrakt. Den lön han har bör läggas till den spets vi söker.