Inlägg: 2986861
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: ja bådas löner bör väl räcka till bra ersättare.
Jag har dock tappat tron att vi lyckas knyta till oss något av värde.
Vad tror ni vi får betala extra emot t ex Frölunda för samma spelare? 20-30 procent?
Jag har dock tappat tron att vi lyckas knyta till oss något av värde.
Vad tror ni vi får betala extra emot t ex Frölunda för samma spelare? 20-30 procent?
Ett kan man säga i alla fall. Det är en spännande silly framför oss!!
(Varit rätt rejält stendöd typ 3 säsonger i rad där truppen varit spikad i mars typ)