+ 1
Inlägg: 2987375
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Oavsett så är iaf SHL en för hög nivå..
Grabben är dock bara 22 och fortfarande utvecklingsbar.
HA är en bra nivå.
Grabben är dock bara 22 och fortfarande utvecklingsbar.
HA är en bra nivå.
+ 13
Borde nog börja om i hockeyettan.