+ 2
Inlägg: 2988231
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JanneH: Jag tippar att det blivit en nedärvd "sanning" bland vissa spelare att Timrå borta är segt. En kombination av: simpel arena långt ut i skogen, de flesta måste bussa dit, svår match, och även det du är inne på - "buren" är nog central i "sanningen".
+ 1
Eller så är det för att de tar flyget till Luleå och Skellefteå medan de tvingas bussa till Timrå. Det kan ju faan inte vara omklädningsrummet i a f, för det var nån här inne som postade en bild på borta omklädningsrummet, som såg ut som rena rama lyxsviten på Sheraton