1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2988231

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Ja eller så har spelarna lyssnat på snacket om "buren" på bortastå.
Eller så är det för att de tar flyget till Luleå och Skellefteå medan de tvingas bussa till Timrå. Det kan ju faan inte vara omklädningsrummet i a f, för det var nån här inne som postade en bild på borta omklädningsrummet, som såg ut som rena rama lyxsviten på Sheraton

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Jag tippar att det blivit en nedärvd "sanning" bland vissa spelare att Timrå borta är segt. En kombination av: simpel arena långt ut i skogen, de flesta måste bussa dit, svår match, och även det du är inne på - "buren" är nog central i "sanningen".

Sv: Apropå nånting...
54-12-18
57-51-14.

De linorna ser ut att vara våra topp-kedjor på torsdag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.