+ 1
Inlägg: 2988256
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Han har definitivt förtjänat det om inte annat.
Jsg ser hellre Levva som center i det här läget än EP. Kedjan med Lilja-Levinsson-Heikkinen har bra kemi så det vore dumt att rucka på den. Pettersson har gjort det bra som vinge tidigare och även tillsammans med Lander och Wedda.
Jsg ser hellre Levva som center i det här läget än EP. Kedjan med Lilja-Levinsson-Heikkinen har bra kemi så det vore dumt att rucka på den. Pettersson har gjort det bra som vinge tidigare och även tillsammans med Lander och Wedda.
Upp med Heikkinen i stället för EP och sen köra
Lundmark-EP-Levinsson?
Tycker framför allt att vi får ett helt annat offensivt djup med EP som center, och vi skulle kunna få 3 rätt bra kedjor istället så att säga.
Men som sagt. Smaken är som baken!
(Den största kritiken som haglat från folk över EP var ju dessutom under tiden han var vinge)