Karlsson74: Nubben framstår som lugn och harmonisk. Saker verkar ju ändå ligga i hyfsad fas. Bara att anta dom har stenkoll på läget då. Så nu känner jag att gnälla bara är att skrika in i ett svart hål. Lägger därmed ned kritiken mot vem som är sportchef och hur det sköts. Det blir så här, heja Timrå!
Karlsson74: Lite egna reflektioner; Fick känslan att Nubben räds lite över att Florida vill plocka över Eriksson till nästa säsong med tanke på hans utvecklingskurva efter JVM.
Det blir inte Karlunden som ny HC.
Kommer inte brytas några kontrakt på Nubbens initiativ.
Indirekt Zäta som styr sportrådet men Nubben är ansiktet utåt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.