X-Län: Tydligen har det varit en del stök. Till vilken nytta kan man undra?
Inlägg: 2988295
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Verkligen.. kommer ihåg själv när man åkte till Leksand med supporterbussen, inga problem alls för unga att åka då. Det var på tiden med Hirsch i kassen.