1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2989253

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Erre92: Haha. Ja och varför har man inte spelat Freij i första PP mest hela säsongen? Jaja bättre sent än aldrig.
Och Freij, ja kan han fortsätta på denna väg även nästa säsong. Då kan vi nog ha vår offensiva första back som sagt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
-Sputnik-: Det var väldigt märkligt. All PP tid Hartmann fick var också lite märklig även om det var lättare att förstå.

Nu ser det väldigt bra ut.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Skarin, kom igen nu. Spela farbror Frej med galenskaparna nu

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer