1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2989539

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
JonteD: Började jävligt risigt, men slutade jävligt bra ändå.

Underbart med seger. Framför allt var det det fysiska spelet i första som vände det här. Med Lander i spetsen. Ungdomarna grymma och Juel hög nivå.

Tycker också att det blir ganska uppenbart att laget har saknat Wedins kvaliteter att bära puck.

Tre enkla poäng. Tackar tackar!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Kerstin_k: Bra att få igång Wedin. Spelade hela matchen utan skada tack tack 🙂

Mycket bra kedjor nu fortsätt så!

Djurgården ska knäckas på lördag. De har haft tur mot oss hittills och fått segrar till skänks. Slut på det nu

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.