1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2989657

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Tangnes är en pajas. Beter sig som ett barn. Gillar honom ännu mindre efter detta. Han är uppenbart hyfsat pressad när de förlorar mot HV så han måste säga tönt till motståndartränaren och slå handen i bordet och gå. Hahaha stor humor.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: haha ja humor .skrattade gott åt Dan.. han hanterar det vuxet..eller inte. .snarare inte.
Blir lite som Kanadas i "I never touched the fucking stone" och "fuck off" trots att det finns hur mycket film och bild som bevisar fusk. . Nämn det onämnbart att nån hos de egna fuskat och förstärker till sig fördelar.. Då blir jag sur och drämmer näven i bordet fastän det är allmänt känt att spelare förstärker,och att jag antagligen själv under min tränarkarriär anklagat andras spelare för exakt samma grej ..Blev lite väl mycket pajaserier ...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.