Andersson: Kan ha missat några meddelanden om tacklingarna på Eriksson. Men sitter bakom speakerbåset och såg skärmen som domarna tittade på…. och domarna kollade bara situation nr 2. Tycker själv att första tacklingen mot sarg var värre.
Andersson: hela den där sekvensen måste bara användas som tändvätska i pausen. Kan inte se något annat. Lander sitter lugnt och sippar på sin kaffe? Hahahah, nej. Han håller krigstal just nu. Här ska vinnas krig!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.